Dis logo
Bars icon

ISTORIJAT

Kako smo rasli

1991.

Dis komerc

Kompanija je osnovana u Krnjevu, 12.februara 1991. godine

Najpre smo se zvali Diskomerc i jedino što smo posedovali bilo je iskustvo porodičnog trgovanja. Krenuli smo kao veleprodaja i taj oblik našeg poslovanja i dan- danas predstavlja okosnicu naše kompanije. U to vreme u zemlji su se posle 50 godina prvi put stvorili uslovi za razvoj privatnog biznisa. Oni su, naravno, bili dosta izazovni, s obzirom na stanje u kome se početkom devedesetih godina prošlog veka nalazila država, ali smo makar imali jasan cilj i dobru volju. Počeli smo samo sa tri zaposlena, ali već 1994. ušli smo u fazu intenzivnog razvoja preduzeća. Izgradili smo nov magacinski prostor od 800 kvadratnih metara, a poslovni rast pratio je i sve veći broj zaposlenih. U godinama koje su sledile, sve bolji rezultati u poslu diktirali su i to da se kao kompanija razvijamo u pogledu prostora, broja zaposlenih, ali i savremenog pristupa poslovanju. Na to smo bili spremni i rešeni da u tome istrajemo.

1991-1999.

Dis komerc 2

Ideja vodilja dvojice

Ideja osnivača firme o tome šta su posao i poslovna etika, njihov odnos prema zaposlenima, dvostruki uvid u kom pravcu kompanija treba da se razvija omogućili su da ona uspešno prevaziđe brojne probleme, poput hiperinflacije, recesije, neuređenog tržišta, tranzicije, kao i konkurencije u zemlji i inostranstvu. Diskomerc je iz godine u godinu polako rastao, ali je svakim korakom dobijao na sigurnosti. Mudro rukovođenje kompanijom, hrabro i pravovremeno donošenje poslovnih odluka, jednom rečju, doprinelo je da Diskomerc izbegne sve zamke i teškoće u poslovanju i na pravi način iskoristi šansu da se istakne na tržištu.

1999.

Dis parking

Godina preokreta

Uoči osmog rođendana od osnivanja, 1999, firma se preselila u novu poslovnicu, takođe u Krnjevu. Moderna upravna zgrada koja zadovoljava svetske standarde sagrađena je 1999. Površina tog objekta je 2.000 m2, od čega 1.000 m2 pripada kancelarijskom prostoru, 500 m2 izložbeno-prodajnom delu i 500 m2 kuhinji sa tri restorana. Diskomerc se brzo razvio u veletrgovinu koja kroz mrežu od preko 3.000 kupaca pokriva čitavo naše tržište i istovremeno sarađuje sa 500-ak vodećih proizvođača, distributera i uvoznika.

2005-2006.

Dis komerc

Prelomna godina

Rezultat uspešnog poslovanja i kontinuiranog razvoja firme usledio je 2005/2006. godine. Diskomerc je najpre 2005. skratio i promenio ime u DIS. A ubrzo, samo godinu dana kasnije, usmerili smo se na maloprodajni razvoj, i to otvaranjem marketa u Smederevu. U tom gradu smo naučili najviše o svim aspektima posla i Smederevo je svakako važilo za poligon i ogledni centar našeg razvoja. Tamošnji uspeh nadahnuo nas je novom snagom i verom u to da smo na dobrom putu. Ta 2006. godina može se smatrati prelomnom u razvoju kompanije DIS, kao godina transformacije i brojnih organizacionih promena. Dobro poznavanje robe i tržišta, siguran, jeftin i brz transport, izuzetna timska uigranost i visoka produktivnost mudro su iskorišćeni za strateško planiranje investicija, bez kreditnog zaduživanja, što je dalo velike rezultate tokom višegodišnjeg razvoja, naročito na planu konkurentnosti.

2012.

Dis people

Godina uspeha

Tokom 2012. godine, kada je tržište Srbije beležilo negativne trendove, brojne kompanije su iskusile pad u poslovanju, a DIS je angažovao našeg najboljeg sportistu Novaka Đokovića kao zaštitno lice kompanije. Otvorili smo ne samo market u Novom Sadu nego i savremen centar za treniranje i razvoj veština zaposlenih. Postigli smo rast u skladu sa svim kriterijumima poslovanja i prvi put od osnivanja svima koji rade kod nas isplatili 13. platu.

2014-2019.

Dis trucks

Godine ekspanzije

U periodu od 2014. do 2019. radili smo na širenju maloprodajne mreže pod novim sloganom „Dobra kupovina“. Petogodišnjicu prisutnosti na maloprodajnom tržištu Srbije obeležila su razna unapređenja po pitanju poslovnih procesa, organizacije, a obrazovanje novih kadrova i pojačana kontrola doneli su sjajne rezultate u dotadašnjem poslovanju. Tokom tog perioda aktivno smo radili i na uspostavljanju čvršće saradnje sa našim partnerima, firmama poznatim po franšizama, kreirali savremen portal za naše dobavljače i završili rad na DIS aplikaciji za android mobilne telefone. Sa željom da našim kupcima, ali i široj grupi potrošača skrenemo pažnju na značaj kupovine domaćih proizvoda u domaćoj trgovini, pokrenuli smo jednu od najzapaženijih nacionalnih kampanja „Kupuj domaće u domaćoj trgovini“, a zaštitno lice nam je bio niko drugi do Novak Đoković. Akciji su se priključili najveći srpski brendovi, a plasirana je i posebna robna marka „Ukusi Srbije.“ Nedugo zatim, usledila je kampanja „Crni Gruja“ i pobrala simpatije šire publike koja je pozdravila međunarodni imidž naše kompanije. Završena je i velika rekonstrukcija distributivnog centra da bi se potom pristupilo realizaciji potpuno novog maloprodajnog koncepta Superdis koji se pokazao kao pun pogodak.

2019.

Dis superman

Transformisanje i novi formati

Kao odgovor na jaku konkurenciju, ove godine kompanija DIS je uvela novog igrača na tržište, market u novom formatu – SUPERDIS. Svojim asortimanom, uslugom i vizuelnom komunikacijom Superdis prati moderne trendove u maloprodaji i prilagođava se mlađim potrošačima, dok istovremeno čuva tradiciju koju naša kompanija ima već više od 30 godina. Nov format prati i nov slogan „Svaki dan zajedno“ koji ističe spremnost kompanije da se prilagodi novim zahtevima tržišta, ali da istovremeno neguje bliski i već postojeći odnos sa potrošačima.

2020-2023.

Dis superman

Izazovi, inovacije i moderni koncept "DIS 3.0"

Došla je godina puna izazova koje niko nije očekivao i za koje, istina, niko nije mogao da se pripremi. Početak godine 2020. doneo je nov obrt i neizvesnost za čitavo društvo, ali DIS-u su uvek na prvom mestu zaštita zdravlja i svojih potrošača i svojih zaposlenih, te je uvođenje novih sanitarnih i zdravstvenih protokola predstavljalo samo neophodnu nadgradnju. Zahvaljujući timskom duhu i domaćinskom odnosu „nova normalnost“ je ubrzo u našim marketima postala samo – normalnost. Nažalost, najveći teret pao je na naše prodavce, i na tome im hvala, jer bez njihovog dodatnog angažovanja, pažnje i brige za kupce, lanac snabdevanja i prodaje ne bi tako, naizgled jednostavno, mogao da opstane. Nisu samo epidemijske mere predstavljale izazov u tom periodu. Početkom rata u Ukrajini, proces nabavke bio je posebno otežan. Mnogi maloprodajni lanci imali su poteškoća pri nabavci osnovnih životnih namirnica, ali DIS je zahvaljujući dobrom odnosu sa domaćim proizvođačima, pre svega, uspeo da uspešno reši probleme u vezi s snabdevanjem. Prateći sveopšte ubrzanje, tehnološke i digitalne promene u celom svetu, kompanija je kao i uvek reagovala pravovremeno. Menadžment je doneo odluku da se iskustvo i zadovoljstvo kupovine dosadašnjih kupaca mora očuvati i podići na viši nivo. Razvijen je koncept KAKO I TREBA DA BUDE, koji predstavlja razvoj biznis strategije i brend dizajna. Treningom i postavljanjem standarda putem priručnika za zaposlene usluga je postala takva kakva treba da bude. Sektor HR uveo je novine pri zapošljavanju novih i unapređenju rada onih već zaposlenih u kompaniji. Pokrenut je projekat SUCCESSION PLANNING u maloprodajnom sektoru. Veštom primenom logistike lanac snabdevanja je takav kakav i treba da bude. Sektor operacija radio je još brže i bolje na otvaranju novih marketa. U fokusu je bila urbana sredina. Kompanija prati trendove, ali i radi na tome da zadovolji potrebe i želje stanovništva koje se brzo menjaju. Svakodnevno se osmišljavaju akcije koje kupcima pružaju pogodnosti, neguju se ciljne grupe, kreiraju novi proizvodi, unapređuje se asortiman. Najnovija pogodnost koju je DIS smislio za verne kupce jeste saradnja sa kompanijama Glovo i Wolt, koja odražava savremeni duh i ritam poslovanja, ali i potvrdu da se DIS stara o tome da kupovina bude jednostavnija i dostupnija što većem broju potrošača. Ova priča se i dalje nastavlja onako kako treba.

Newsletter icon

Prijava za Newsletter

Prijavite se na naš newsletter i uvek budite u toku sa aktuelnim akcijama u DIS-u.

Dis logo

Kontakt center:

0800 101 101

Radno vreme kontakt centra:
Svakog radnog dana
od 07 do 16h

PTP DIS DOO

Bulevar oslobođenja 1b

11319 Krnjevo

Youtube logo
Instagram logo
Linkedin logo
Facebook logo

Preuzmite našu aplikaciju:

Get app on Google PlayGet app on Apple App Store

www.dis.rs - Copyright @ PTP DIS DOO 2006 - 2024 | Sva prava zadržana | Politika privatnosti | Uslovi korišćenja | Pravila elektronske komunikacije